filmy produktowe

Ogromna konkurencja wymusza na wielu sklepach realizację zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych. Robią one wszystko, aby w jak najlepszy sposób przedstawić swoją ofertę i zachęcić klientów do zakupu dostępnych produktów.

Tego typu działania nie muszą jednak wiązać się wyłącznie z drogimi reklamami, publikowanym na popularnych stronach i portalach. Wiele bowiem można zrobić wewnątrz sklepu, w obrębie konkretnej kategorii, a także karty produktowej.

Jak się bowiem okazuje, odpowiednie przedstawienie towaru gwarantuje wiele korzyści. Z jednej strony klient zwraca uwagę na produkt, a z drugiej otrzymuje wszystkie niezbędne informacje na jego temat. Nie może być to jednak wyłącznie suchy tekst. Niewiele osób analizuje dokładnie specyfikację oraz szczegółowe opisy. Klienci przeważnie szybko skanują tego typu informacje, poszukując konkretnych słów kluczowych. I właśnie dlatego dobrym rozwiązaniem okazać się mogą krótkie filmy reklamowe, które warto umieścić na karcie produktowej. Obok lub zamiast opisu.

Wyróżniają się one nie tylko krótkim czasem trwania (co trzeba ocenić jako ich poważną zaletę), ale też niezwykle atrakcyjną formą, dzięki którym możliwe staje się przedstawienie zalet towaru. Nawet kilkusekundowe filmy produktowe mówią więcej, niż ściany tekstów zawierającego szczegółową specyfikację, czy też opis poszczególnych elementów. Klient może bowiem to wszystko ujrzeć na własne oczy. Taki materiał spełnia ponadto funkcję weryfikacji produktu. Dzięki niemu od razu bowiem wiadomo, jak on wygląda i z czego się dokładnie składa. Nie ma tu mowy o żadnej tajemnicy, która może zatrzymywać klienta przed podjęciem decyzji zakupowej.

Gdzie publikować krótkie filmy reklamowe?

Tego typu materiały mogą okazać się podstawowymi elementami kart produktowych. Po przeskanowaniu kluczowych informacji, kupujący może sprawdzić, jak wygląda towar i czy rzeczywiście warto się nim zainteresować. W ten sposób otrzymuje wszystkie niezbędne dane, które pozwalają złożyć zamówienie.

To jednak nie koniec. Nic nie stoi bowiem na przeszkodzie ku temu, aby film produktowy znalazł się również na portalach społecznościowych i w innych miejscach, w których prowadzone są działania promocyjne. Zwłaszcza wówczas, gdy wyróżnia się one atrakcyjną dla oka formą i przemyślaną stylistyką. Tego typu filmy to przydatne materiały marketingowe, na których łatwo jest oprzeć działania promocyjne – prowadzone w sklepie internetowym, a także poza nim.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here